فضاها و نگاشتهای خطی فازی

پایان نامه
چکیده

دراین رساله فضاها و نگاشتهای خطی فازی مورد بررسی قرار می گیرد.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

نگاشتهای خطی روی عملگرهای خودالحاق

در ابتدا مفاهیمی چون برد عددی، شعاع عددی و ... بیان می کنیم. فرض می کنیمh فضای هیلبرت و h(h)فضای خطی حقیقی اپراتورهای خودالحاق کراندار روی hباشد. ما به مطالعه چگونگی حفظ وارون پذیری، معین مثبت بودن،بردعددی و... نگاشت h(h)? :h(h) ? می پردازیم. هم چنین نشان می دهیم متناظر با فرض پوشایی یا یک به یکی? برای عنصر وارون پذیر یا عنصر یکانی t و ??{1,-1} فرمی به صورت x??txt? یا t? x??t x ^t دارد.ب...

15 صفحه اول

نگاشتهای خطی حافظ وارون پذیری

در این رساله نگاشتهایی را توصیف می کنیم که حافظ وارون پذیری هستند. در بین نگاشتهای خطی حافظ وارون پذیری ، نگاشتهایی وجود دارند که حافظ طیف می باشند. توضیحات مفصل در پایان نامه ارائه شده است.

15 صفحه اول

نگاشتهای خطی حافظ طیف موضعی

فرض کنیم (b(x جبر باناخ همه ی عملگرهای خطی کراندار روی یک فضای باناخ مختلط از بعد نامتناهی باشد. در این پایان نامه نگاشتهای خطی پوشا و پیوسته روی (b(x که حافظ مقدارهای طیفی موضعی مختلف در یک بردار ناصفر هستند، را دسته بندی می کنیم.

15 صفحه اول

نگاشتهای انقباضی فازی و نقاط ثابت در فضاهای متریک فازی

در این پایان نامه، مفهوم جدیدی از انقباض فازی را از نقطه نظر گریگوری و ساپنا مطرح کرده ایم. همچنین شرایطی برقرار کرده ایم که همگرایی دنباله یh‎-منقبض کننده ی فازی را به یک نقطه ی ثابت یکتا در فضاهای متریک m‎-کامل تضمین می کند. مثال های ذکر شده، صحت نتایج بدست آمده را نشان می دهد.

P-فضاها و ویژگی آرتین ریس

در این مقاله ویژگی آرتین­ ریس را در حلقه ­ی C(X) ، در حلقه ­ی کسرهای C(X) و حلقه­ های خارج قسمتی  C(X) مورد مطالعه قرار می­دهیم. نشان می­دهیم  یک حلقه ی C(X)/(f)آرتین­ ریس است اگر و تنها اگر Z(f) یک P­ـ فضای باز باشد . در این مقاله نشان داده شده است که X  یک P­ـ فضا است اگر و تنها اگر C(X) دارای یک ایدآل ماکسیمال آرتین­ ریس باشد. ثابت کرده ­ایم که یک شرط لازم و کافی برای آن­که حلقه های موضعی  آ...

متن کامل

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه یزد

کلمات کلیدی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023